freemason pada hari telah mengatur langkah yang begitu teliti sehingga kita mangsa mereka tidak menyedari hakikat sebenar pergerakan mereka dalam seharian. Pernahkah kita terfikir freemanson ini berasal dari mana dan apakah tujuan utama pergerakan mereka???

Freemason – Satu pertubuhan rahsia yang ditaja di bawah pengaruh Yahudi
TujuanMempengaruhi serta menguasai negara2 lain dgn apa2 cara sekalipun.
         Namun begitu, ada pendapat mengatakan bahawa freemason ini bukan dari kalangan Yahudi laknatullah  ianya merupakan satu gerakan yang tidak melibatkan Yahudi dan golongan beragama. Perkara ini dibuktikan lagi dengan kerjasama yang erat antara ahli freemason yang kononnya berbangsa yahudi menjalinkan hubungan diplomatik dengan kristian. Kalau dikaji semula sejarah, mustahil kita akan dapati bahawa mereka (kristian dan yahudi) akan berbaik-baik. Tuntasnya, jelas pada hari ini mereka yang menggunakan bangsa yahudi dan juga kristian sebanarnya berasal dari kumpulan tentera knight templar yang dibentuk bagi mengawal keadaan di Jurusalem dan telah mempelajari ilmu sihir yang begitu hebat. apabila Jurusalem ditawan kembali oleh Islam mereka telah melarikan diri ke Eropah. menyedari mereka mengamalkan sihir, raja telah memerintahkan untuk menghapuskan mereka dan dibakar hidup-hidup. namun apa yang menyedihkan sejarah hari ini telah memesongkan kebenaran dengan menyatakan bahawa golongan ini merupakan saintis yang tidak sehaluan dengan ahli gereja di zaman kegelapan Eropah. Tetapi sebahagian kecil mereka terselamat dan menyusun kembali pergerkan dan menukar nama kepada "freemason".






        di Malaysia, freemasonry dikatakan telah berselindung disebalik gerakan keagamaan. Hakikat sebenar mereka adalah membawa masyarakat ke arah kebebasan hidup dan anti-Tuhan. Antara bukti kewujudan freemasonry di Malaysia:
       1.Gerakan Sisters In Islam (SIS) 
    2.Agama Kerajaan Langit Ayah Pin
    3.Fahaman Sosialisme dan Komunisme
    4.Freethinkers 
    5.Islam Liberal 
    6.Gereja antiKhatolik (tidak semua)
    7.Sistem politik demokrasi British
         Petronas Twin Towers (macam tiang berkembar dalam gambar kuil Nabi Sulaiman a.s. rekaan yahudi . Suria KLCC melambangkan matahari sebagai simbol sembahan kota Sabbath. Skybridge seolah-olah pengukur kompas dan pembaris dalam logo freemason). 
menara berkembar petronas

Blogger Template by Blogcrowds